Основные выводы
- Новые одиночные подземелья, такие как Зал иллюзий и сложные 3-звездочные подземелья, доступны для игроков, ищущих сложный контент и желаемые награды, такие как наборы снаряжения уровня 2.
- Реконструкция мастерства оружия вводит персонализацию, позволяя игрокам выбирать узлы, изменять навыки и разблокировать специальные навыки по всему их арсеналу с максимальным уровнем мастерства оружия 200 на оружие.
- Новый контент включает в себя остров туманности, новое межсерверное занятие с эксклюзивными артефактами и новое содержание образа жизни, такое как рыба, рыболовные стержни, предметы коллекционирования, рецепты кулинарии и экспедиции Talandre для Amitoi.
Проще говоря, обширное обновление под названием «Wilds of Talandre» было развернуто для версии 31.101.664 Throne и Liberty. Это обновление представляет свежий регион по имени Таландре, чтобы игроки могли углубиться, в комплекте с новыми подземельями для победы. Кроме того, были сделаны многочисленные улучшения для опыта игрового процесса.
🚀 Хочешь улететь на Луну вместе с нами? Подписывайся на CryptoMoon! 💸 Новости крипты, аналитика и прогнозы, которые дадут твоему кошельку ракетный ускоритель! 📈 Нажмите здесь: 👇
CryptoMoon Telegram
Проверьте официальные примечания к патчам ниже.
Обновление Throne and Liberty 31.101.664 добавляет контент «Wilds ofTalandre»
Новая зона: Таландре
Расположенный в центральном регионе Солисиум, Таландре долгое время был районом, негостеприимным для поселения людей из-за его пересеченной местности и необычайно необузданных демонических зверей.
Высший регион служил святилищем для беженцев, избегающих тирании Багровой семьи, что привело к созданию деревни под названием Herba. Значительная часть природного ландшафта осталась неизменной благодаря вмешательству человека из -за его сложной местности и опасных существ.
Обновления прогрессии уровня
Откройте для себя следующую главу в истории ТРОНА И СВОБОДЫ, повысьте уровень своего персонажа до 55, увеличьте уровень содержания образа жизни до 25 и многое другое.
По мере продвижения вы наткнетесь на множество свежих, разнообразных событий, скрытых подземелий зон, таких как храм истины, и грозные новые полевые боссы. После выхода Talandre регулярные вехи представит новые события в зонах, боссах арх, подземелий и других захватывающих сюрпризах.
Соло-подземелья
Хотите оказать еще большее влияние в вашей следующей группе или гильдии?
Завоевать свежие сольные подземелья, такие как Зал иллюзий для более плавного прогресса в более сложные задачи. Вы также получите вознаграждение за победу над противниками, навигационные препятствия и освоение сложных механизмов. Кайлос, вдохновитель Зала иллюзии, стремился превратить залы из простой художественной галереи в автономный, динамичный мир. Наблюдение за тем, как искатели приключений побеждают препятствия и развиваются в картинах, принесло ему огромное удовлетворение и удовлетворение.
С одним из приглашений Кайлоса в вашей руке, входные пути в обширные залы разворачиваются перед вами, открыв лабиринт коридоров, изобилующих бесчисленными картинами, которые намекают на сферы бесконечных приключений, спрятанных внутри. Какие сказки вы будете писать в этих загадочных камерах?
3-звездочные подземелья
Для тех, кто освоил 2-звездочные подземелья, мы рады, что более опытные искатели приключений становятся в наши величайшие задачи, 3-звездочные подземелья.
Достигните уровня 55, тогда вы можете разблокировать 3-звездочные подземелья. Убедитесь, что ваша боевая мощность составляет не менее 3500 для доступа к ним. Чтобы покорить эти 3-звездочные подземелья, собрать своих самых могущественных союзников. Ниже приведены некоторые из начальных, с которыми вы столкнетесь:
* Заброшенные шахты
* Замороженные отходы
* Призрачный лес
Ранкорвуд
Легенда рассказывает о лишеном Огре, который, наделенный необычайным интеллектом и силой древним эльфом, вырезал свое собственное царство в самом сердце леса. Он мобилизовал свой вид и поклялся возмездие на людей. Когда те, кто осмелился исследовать леса, встретили свою кончину, была собрана целевая группа, чтобы устранить короля Ханзайзина, короля Огре, но они также были обнаружены как ужасные жертвы.
Зал трагедии
Беркантный особняк скрывает тайную область, первоначально созданный его архитектором с помощью магических средств. Последующие сооружения, такие как тюрьма, внутренний сад и зал аудитории, были построены в этом пространстве в соответствии с требованиями каждого последующего лорда. Под священными стенами коридоров трагедии великий командир Лимни Беркант из Spineflower и его доблестные войска были преобразованы в гротескные существа под панкой флорификации.
Часовня безумия
Замаскированный, Скултус, высокий старейшина Силавского ордена, организовал зловещий ритуал для призывов демона, который стал религиозной церемонией для его преданных последователей. В лживо, он манипулировал их умами, используя гипноз, чтобы заставить их поверить, что это был священный обряд. Без ведома их, Scultus пожертвовал этими преданными предметами, пытаясь вызвать ужасающего демона серого. Похищенный своей огромной силой, Skultus не смог контролировать и вместо этого поймал в ловей под землей. Теперь, привлекая пищу от человеческого страха, Greyeye заставляет своих миньонов постоянно приносить жертвы как средство разрушения печать.
Предлагаются вознаграждения таких предметов, как наборы передач 2-го уровня, печать мастерства оружия, амитои, токеновые точки-абиссаль и ценные материалы для крафта, а также вознаграждения за создание предметов, которые дают размеры измерения души в каждом 3-звездочном подземелье, которое вы завоевали. Наслаждайтесь добычами!
Оружие мастерство. Реконструкция
Наш обновление мастерства оружия представит еще один слой персонализации по мере продвижения своего любимого оружия.
Уточните выбор вашего узла, улучшайте или усилите способности с помощью важных узлов, а также проверьте различные вооружения и конфигурации, чтобы раскрыть уникальные таланты на протяжении всего вашего инвентаря. В пересмотренной установке уровень владения оружием будет преобразован в точки опыта. Перевод: обновление опыта оружия.
Вместо того, чтобы получить мастерство оружия на основе конкретного оружия, которое вы используете, теперь у вас есть гибкость, чтобы решить, какое оружие будет накапливать точки мастерства оружия в пользовательском интерфейсе. Вы можете приобрести уплотнения мастерства оружия от различных контента, и эти уплотнения могут быть использованы для повышения уровня вашего предпочтительного оружия по своему усмотрению.
Мастерство оружия может вырасти до максимального уровня 200 на оружие.
Интегрированный уровень мастерства
В более простых терминах общее мастерство, которое вы обладаете во всем своем оружии, — это то, что мы называем вашим интегрированным уровнем мастерства. Количество слотов навыков для ваших интегрированных способностей мастерства определяется этим уровнем. По мере увеличения вашего интегрированного уровня можно активировать более интегрированные навыки мастерства. В зависимости от вашего интегрированного уровня мастерства вы можете активировать до 4 интегрированных навыков мастерства. Эти способности функционируют независимо от оружия, которое вы в настоящее время используете.
Узлы
Каждый узел требует начальной платы за активацию. Есть четыре различных вида узлов: общие, необычные, редкие и героические. Уровень каждого узла может увеличиться до максимум 10.
В этой игре вы можете активировать все узлы, используя точки мастерства, Sollant и разнообразные драгоценные руды. Учитывая необходимые предпосылки, общие узлы могут быть инициированы и впоследствии усилить в необычные узлы, а затем обновлены до редких узлов. С дальнейшими достижениями можно достичь героических узлов.
Чтобы активировать один героический узел, у вас должна быть хотя бы одна карта с атакой, поддержкой, защитой или тактикой, и набрать в общей сложности 80 очков мастерства. Активация двух героических узлов требует 120 очков мастерства. Одновременно вы можете использовать только максимум два героических узла для улучшенных пассивных преимуществ.
Эффекты достижений
В каждой оскорбительной, поддержке, оборонительной и тактической категории вы можете активировать преимущества достижений, инвестируя не менее 20 точек мастерства на этом конкретном уровне. Площадь, в которую вы инвестировали наибольшее количество баллов, будет приоритет для активации. Каждое оружие допускает до 2 эффектов достижений на обычное, необычное и редкое сорт, что составляет максимум 6 эффектов достижения в целом.
Изменения в предметах мастерства оружия
Обучение росы
Предмет «Training Dew» теперь называется «Seale Seal Seal» оружие ». После получения он мгновенно обеспечивает опыт мастерства для оружия по вашему выбору через мастерство оружия — интерфейс повышения уровня. Ранее приобретенная учебная роса все еще может быть использована, но новая обучающая роса не может быть получена. Кроме того, вы не можете получить элементы, которые превышают максимальный предел опыта мастерства.
Остров туманности
Остров туманности, выпущенный после технического обслуживания 13 марта, представляет собой новое межсерверное занятие, доступное игрокам 55 уровня через The Secret Dungeons’s Lawless Wilds.
В этом месте игроки имеют возможность заняться до пяти часов в неделю, и они могут продлить свое пребывание, используя туманность. На острове есть основная деревня и шесть уникальных районов, включающих одну спокойную область и четыре поля битвы, где игрок против игрока (PVP) постоянно активен.
На острове игроки могут ориентироваться в различных охотничьих зонах через порталы в главной деревне. Собрав меньшие и большие камни туманности, они могут обменять их на различные предметы. Остров проводит почасовые мероприятия и случайные бои с боссом с ограниченным количеством участников. Кроме того, инновационная система под названием Artifacts была представлена в качестве уникальной функции для контента острова туманность.
Новая система артефактов
Переопределяйте свой стиль игры с помощью уникальных навыков с наборами предметов артефакта.
Артефакты можно найти на острове Туманности и в подземельях пропасти в Таландре. Система имеет шесть компонентов: четыре талистона, солнечный камень и лунный камень, каждый из которых имеет различные характеристики и способности. Существуют 14 уникальных наборов артефактов, распределенных по трем уровням (два распространенных, четыре необычных и восемь редких). При получении определенная статистика может различаться случайно.
Установки бонусов активируются, когда игроки используют два, четыре или шесть идентичных элементов из одной и той же коллекции. Солнечный камень поставляется с активной способностью, и лунный камень предлагает пассивный после оборудования.
Новое содержание образа жизни
Наслаждайтесь более уютными аспектами Talandre с 24 новыми рыбами, 4 новыми рыболовными стержнями и множеством новых предметов коллекционирования, а также 10 новых рецептов приготовления пищи и кормовых предметов.
Теперь у игроков есть дополнительный стимул для сбора ингредиентов, потому что теперь они могут создавать различные предметы эликсира, такие как превосходные эликсиры атаки и обороны, редкая атака, оборона и эликсиры очищения.
Когда вы пересекаете область в поисках ценных предметов, таких как Cornelian Cherry Tree, ваш предпочтительный компаньон Amitoi может отправиться в путешествие, известные как экспедиции Talandre. Эти экскурсии могут дать вам свежие бонусы.
Оружие 2 -го уровня
Мастер мощного оружия уровня 2 с уникальными эффектами, чтобы укрепить ваши способности в любом боевом сценарии.
В ходе игрового процесса игроки могут приобрести свежее оружие и броню. Эти предметы потенциально могут появиться в виде капель из недавно введенных полевых боссов, подземелий Бездны или кооперативных подземелий. Более того, некоторое оборудование может быть изготовлено с использованием токенов, полученных из разнообразных взаимодействий.
Пропуск событий: Wilds of Talandre
Завоевание событий бросает вызов и выровняет, чтобы получить дополнительные награды, такие как стили из набора оружия Lightbringer, «Let’s Go» Emote, Sylvan Ferthur Glide Morph и Phantom Thief Nick Amitoi через этот эксклюзивный, эксклюзивный пропуск событий.
Как и боевой пропуск, вы выполните задачи событий, чтобы продвинуть свои уровни и заработать дополнительные призы.
Празднование Таландре
Наряду с Wilds of Talandre расширение мы также будем освежать наши популярные праздничные пакеты.
Мы собираемся сохранить текущую структуру бронзы, серебра и золота, включая новые косметические предметы. Три праздничных пакета Talandre поступят в продажу через магазин, начиная с 6 марта.
Пакет Празднования Таланда: бронза содержит детектив Glynt amitoi и 1125 Lucent.
Праздничный пакет Talandre: Silver Edition включает в себя вариант панели панели паутины Lumicora, трансформацию плавания Tsarca, и в общей сложности 2875 единиц Lucent.
Праздничный пакет Talandre: Gold Edition включает в себя трансформацию Wolfshifter Plow Clover, темный лебеденный наряд с темным перьями и в общей сложности 6000 блестящих монет.
Или более случайно:
Специальный пакет Talandre: Gold предлагает Gluding Clover Wolf-Transformer, костюм Black Swan и 6K Shimmery Moins!
Если вам еще предстоит захватить праздничные пакеты на престоле и Liberty, у вас все еще есть до 20 марта, чтобы сделать это.
Вехи
Вехи-это чувствительные ко времени события, которые вознаграждают вас и вашу гильдию с уникальными стимулами.
Первоначальная группа, которая выполняет эти целевые задачи, сначала будет награждена эксклюзивными призами наряду с предоставлением доступа к следующей партии контента для всех игроков. С другой стороны, должно истечь время, когда никто не достигнет цели, вознаграждения не будут распределены, и последующий контент станет доступным позднее в соответствии с графиком рубежа.
В период с марта по март по апрель эти достижения или события применимы как к западным серверам США, так и на западных серверах США, если не указано по -разному:
или
В течение марта по апрель эти вехи в равной степени применяются к западным серверам США и США, за исключением случаев, когда даются различные инструкции:
6 марта: (динамическое событие) Тишис Демесн
7 марта:
(динамическое событие) лес великого дерева
(Boonstone разблокирует) Demesne
March 8: (Field Boss) Daigon
March 9:
(Dungeon) Temple of Truth
(Dungeon) Bercant Estate
(Boonstone Unlocks) Forest of the Great Tree
March 10:
(Boonstone First Battle) Quietis’ Demesne
(Boonstone First Battle) Forest of the Great Tree
(Dynamic Event) Swamp of Silence
(Riftstone Unlocks) Daigon
March 11:
(Riftstone First Battle) Daigon
US EAST ONLY:
(Field Boss) Leviathan
(Boonstone Unlocks) Swamp of Silence
March 12:
US WEST ONLY:
(Field Boss) Leviathan
(Boonstone Unlocks) Swamp of Silence
March 13:
(Dynamic Event) Black Anvil Forge
(Riftstone Unlocks) Leviathan
March 14: (Boonstone First Battle) Swamp of Silence
March 15:
(Riftstone First Battle) Leviathan
(Field Boss) Pakilo Naru
(Boonstone Unlocks) Black Anvil Forge
March 17:
(Boonstone First Battle) Black Anvil Forge
(Dynamic Event) Bercant Manor
(Riftstone Unlocks) Pakilo Naru
March 18: (Riftstone First Battle) Pakilo Naru
March 19: (Boonstone Unlocks) Bercant Manor
March 20: (Dynamic Event) Crimson Manor
March 21:
(Boonstone First Battle) Bercant Manor
US WEST ONLY: (Dungeon) Crimson Mansion
March 22:
US EAST ONLY: (Dungeon) Crimson Mansion
March 23:
(Field Boss) Manticus Brothers
(Boonstone Unlocks) Crimson Manor
(Riftstone Unlocks) Manticus Brothers
March 24:
(Boonstone First Battle) Crimson Manor
US EAST ONLY: (Riftstone First Battle) Manticus Brothers
March 25:
US WEST ONLY: (Riftstone First Battle) Manticus Brothers
March 27:
(Arch Boss Unlocks) Deluzhnoa
(Arch Boss Unlocks) Giant Cordy
March 29: (Arch Boss First Battle) Deluzhnoa
April 2: (Arch Boss First Battle) Giant Cordy
Combat and Movement Improvements
Increased the basic attack range of short-range melee weapons.
Previously, certain abilities could be used immediately without a break, but now they will experience a brief (less than half a second) global delay before they can be used again after being activated.
In battle scenarios, altering or eliminating the effects of passive skills like Weapon Specialization bonuses will now cause a 15-second global cooldown on all abilities, much like switching out your equipment pieces does.
Skills that require a ranged casting time will now have an extra range safety zone. If your target leaves the casting range during this period, you’ll still be able to successfully cast the skill.
In this mode, I’ve introduced an option to prevent the character from automatically moving when you click both left and right mouse buttons at once. This change aims to ensure a more reliable application of the Defense skill.
While navigating targets with the Tab key, the priorities will adjust based on proximity and the current view of the camera.
Modernized Version: We’ve expanded the targeting range a bit, making it easier for you to hit your mark with just a click of the mouse.
Improved character movement during skill attacks for a more fluid combat experience, by eliminating any slowdown in speed.
Now, characters will be moving at a walking pace rather than always running. You’ll find a new option for switching between walking and running in the list of available shortcuts.
Reduced the amount of action lock after using movement skills.
Enhanced the smoothness of character movements across different terrains, reducing the likelihood of characters becoming stuck during gameplay.
Now, during specific movement abilities, you’re able to rotate the camera view — a feature that was previously fixed during their usage.
Improved directional control while jumping.
Added a setting that allows players to ignore friendly targets with using click targeting.
Reduced character inertia: While moving, directional changes will now take effect more quickly.
In a new development, Amitoi has the ability to retrieve fallen objects regardless if the owner is immobilized due to crowd control and unable to move.
To keep the same distance between attacks post-weapon adjustments, we’ve made slight modifications to the reach and bridge capabilities, ensuring they remain effective.
Revised Damage Text Style: We’ve updated the appearance of the floating damage text to make it more visually appealing. This includes a color change for both critical hits and heavy attacks, as well as adjusting their animation effects. Moreover, the text no longer stays in place after it’s been displayed at the point of impact.
Wilds of Talandre Siege Schedule
As an enthusiastic player, I’ve got some exciting news to share! The Castle Siege event that was initially planned for March 9th has been taken off the calendar. This move is giving us all a chance to explore the captivating Talandre content on the consolidated servers before we leap into the Castle Siege action. Can’t wait to dive in!
The upcoming Castle Siege is scheduled for March 23. Assignments for the Castle Defenders will start on March 21.
The Tax Delivery event scheduled for March 16 has been canceled, and the next opportunity to make a Tax Delivery will be available following March 23, once the siege is over.
Instead of relying on guilds for scheduling, Future Tax Delivery events will now occur automatically at a predetermined system time. These events take place every week that isn’t a Siege week, specifically at 8:00 PM in the server’s timezone.
New Weekly Mission System
Instead of the old Weekly Rewards system, a fresh Weekly Mission setup has been introduced, which presents over fifteen diverse tasks for users to engage in. By successfully completing these tasks, you’ll receive weekly reward points that can be redeemed for various items once you reach a certain point total.
Earning more Weekly Points than necessary for unlocking all weekly rewards allows for greater player flexibility in deciding which tasks to accomplish. Our intention is to provide players with additional choice and autonomy in their gaming experience.
Offered tasks encompass Player vs Environment (PvE), Player vs Player (PvP), and Life-style oriented content. More types of missions are set to be added gradually.
Token Consolidation
Instead of having separate Abyss Coins and Dimensional Soul Shard items, we’ll merge them into two categories of universal tokens: Level 1 Tokens (T1) and Level 2 Tokens (T2).
With the upcoming game update, your current Abyss Coins and Dimensional Soul Shards will transform into T1 Tokens.
1-star Soul Shards – 1x T1 token
2-star Soul Shards – 2x T1 token
Expected: 2x T1 tokens
Abyss Coins – 1x T1 token
Dimensional Essence: Salvation – 60x T1 tokens
1-Star random matchmaking reward – 1x T1 token, 7% chance at 60x T1 tokens
1-Star Soul Shard Selection Chests – 1x T1 token
2-Star random matchmaking reward – 2x T1 token, 7% chance at 24x T1 tokens
2-Star Soul Shard Selection Chests – 2x T1 token
2-Star Soul Shard Selection Chest (x12) – 24x T1 tokens
Completing cooperative dungeons and Abyss Dungeon Contracts will now grant you either Tier 1 or Tier 2 tokens, depending on the level of content you finish.
Tokens can now be acquired from the Arena Shop, as well as the new Weekly Mission menu.
Gear Sync
To encourage greater versatility in character development and allow for creative experimentation with equipment setups, a fresh Gear Sharing mechanism has been introduced. This system facilitates the transfer of progress related to the gear level, while ensuring that distinctive traits for individual items remain exclusive.
When a piece of equipment reaches its maximum level (Tier 1 at +9 and Tier 2 at +12), it can serve as a «Cornerstone Item» for other items of the same slot category.
As a gamer, I’ve got some good news! Each gear sync slot type allows me to unlock up to two slots, but remember, this is a one-time expense. To unlock these slots, I’ll need to spend a bit of Growthstone and Sollant, which are used only once for this purpose.
As a gamer, when I slot extra equipment into those sync spaces, they’ll automatically upgrade to their maximum level versions while active in my inventory.
Synced gear can be swapped out to slot different items at any time.
War Games
In the new setup, it’s not necessary for teams to appoint exactly three team leaders before starting a game. However, each team must designate at least one team leader.
Added a game start countdown at the beginning of battles.
As I eagerly anticipate the upcoming War Games, I’ll find myself automatically shuffled into a dungeon queue or arena match, rather than lingering in the War Games lobby. On top of that, should I happen to be waiting for party matchmaking or arena matches, my presence in the War Games lobby might lead me to exit those queues instead.
An enhancement has been made to the War Games statistics screen, displaying a more detailed breakdown of both damage inflicted and healing performed. Now, players who haven’t incurred or dished out any damage will also be shown on the list for a comprehensive view of the battle.
Additional improvements to team member and leader management through the War Games UI.
Weapons
Sword and Shield
Rectified a glitch that inappropriately triggered the heavy melee attack chance upon successful skill strikes. (Shield Strike, Piercing Strike)
Robust Defense Mechanism: This setup enables you to regain a bit of your mana each time you block using Shield Block or Shield Survival Technique. The recovery is limited to a maximum of 30 times when utilizing the Shield Survival Technique for both health and mana restoration.
Enhanced Durability: rectified a problem where the recovery rate of health was inadequate during periods of intermittent evasion from attacks, or while using Shield Block or Shield Survival Technique.
Revised Shield Defense Strategy: Health regeneration is now triggered solely upon blocking Furious assaults, instead of each time.
Strengthened Stronghold: Resolved a problem that prevented the Unyielding Spirit ability and the Regeneration ability from activating when the Stalwart Mindset specialization was in use.
Tactical Boost: Adjustments made so it inflicts damage on hidden opponents and disrupts their stealth upon attack. If the target is resistant to Forceful Shove, only the skill’s damage will be executed.
Enhanced Suffering Scale: The length of the effect has been expanded so that when causing damage to targets already afflicted by Provoking/Cleaving Roars, it can be amplified up to a maximum of thrice every second.
Aegis Shield: Magic Defense increase per shield block has been removed.
Greatsword
Improvement Made: Rectified a problem where the impact knockdown effects weren’t affecting the opponent when the Wand ability, Deep Nightmare, was being utilized.
Daggers
In the game Block Blade, we’ve rectified a problem where the character’s movement speed temporarily accelerates after successfully performing a Block Blade maneuver.
Umbral Spirit: The maximum number of applications per skill has been limited to 30.
Fatal Stigma: The AoE Damage specialization effect now ignores Shield Block Chance.
Shadow Walker: Effect duration has been changed to 4 seconds.
Crossbows
Detection: The Melee Evasion effect has been removed.
Staff
As a devoted player, I’m thrilled to share that I recently fixed an intriguing glitch! The problem was with the Range Increase specialization not activating when the target was eliminated during a round of Serial Fire Bombs or Focused Fire Bombs. Now, it should function flawlessly, enhancing the gaming experience for all!
Improved Meteor Strike: Resolved a problem where this skill sometimes missed enemies at varying altitudes.
Infernal Meteor: Infernal Meteor and Hellfire Rain now ignore Shield Block Chance.
The problem has been resolved that on certain occasions, the activation of this skill failed due to differences in elevation.
Wand and Tome
Issue Resolved: Now, multiple stacks of Burning are eradicated when utilizing Curse Explosion, as intended.
Cursed Nightmare: Adjusted so that it deals 100% of base damage as additional damage on hit.
Corrected Issue with Amplified Nightmare Specialization: Previously, the Time Bomb debuff was not being applied to targets correctly with the Amplified Nightmare specialization. This has now been resolved.
Improvement: Self-use of Swift Healing now avoids accidental activation due to the Healing Transfers specialization. Precise details have been provided for the description of the Healing Transfers specialization.
Saint’s Oath: The Healing Received bonus effect is removed.
Spear
Mortal Wrath: Fixed an issue where Mortal Wrath did not immediately reflect changes to base damage.
Phoenix Barrage Skill Modification: Boosted the power of Phoenix Barrage attacks, and amplified the Monster Damage multiplier from 1.8 to 1.25 times.
Javelin Inferno Update: Corrected a mistake in the skill description that showed the chain transfer distance as 5 meters; now accurately displays as 4 meters.
Javelin Inferno Update: Now, the burn time for the Ember resource utilized in Javelin Inferno has been reduced from 30 seconds to a quicker 10 seconds. Furthermore, we’ve tweaked the damage output of Javelin Inferno and boosted it by 33% when facing monsters.
Cataclysm: Cooldown changed to 27 seconds.
Longbow
In simpler terms, we resolved a problem where the base damage adjustments made on Roxie’s Arrowhead were not instantly updated.
Decisive Sniping: The Decisive Bombardment specialization now has Shield Block Penetration effect.
Arch Bosses and Field Bosses
As an enthusiast, I’m excited about the latest update! Now, when I face Field Bosses, I have three choices: Peace, Faction, and Guild. The Peace portal offers a standard PvE experience of the boss encounter, just like before. What makes these new portals special is that they use matchmaking from servers across my region, providing a more diverse and dynamic gaming experience!
Peace mode portals access an instance PvE fight that maintains pre-formed parties on entry.
In the Faction mode, portals lead to a battlefield that combines Player versus Player (PvP) and Player versus Environment (PvE) combat. Here, players are paired into one of two competing factions at random. However, any pre-arranged party groups will stay together within this faction assignment.
In this game mode, guild portals pair two guilds for a GvG battle that takes place within an instance. To participate, each guild should have between 36 and 48 members ready to engage in combat with other participating guilds. If the number of participating guilds is odd, it may result in a three-way fight (1 vs 1 vs 1).
Now, the Leaders of Arches possess Peace and Faction portals that operate similarly to the recent Field Boss Peace and Faction portals. However, they preserve the in-game rivalry between alliances, as the battle for dominance still takes place within the world itself.
In the scheduled Arch Boss slot, two leaders will appear simultaneously to enhance chances for players’ engagement.
Field Bosses now maintain tracked contribution even if the boss is reset during the fight.
The boss-tier weapons from Bellandir and Tevent have received enhancements, allowing them to keep pace with level 2 gear.
Daylight Savings Schedule Changes – North America
Daylight Savings Time will impact North American server regions on March 9.
As a keen enthusiast, I’d like to remind everyone: When we move into Daylight Saving Time (DST), remember to adjust your clocks one hour ahead. This means our local time will now align with 09:00 UTC instead of 08:00 UTC. Enjoy the extra daylight in the evenings!
In-game events such as Dynamic Events, Riftstone/Boonstone encounters, boss battles, tax collection, and castle sieges will continue at their regular timeslots based on your region. The specific timings for these events can be found on the game’s schedule.
In North American servers, Battle Pass, Arena, Weekly Missions, and NPC resets will move one hour later, adjusting to 4:00 AM Eastern Time (ET) instead of 3:00 AM ET. They will continue to be at 08:00 UTC.
Server Transfer Cooldowns
With the release of 2.0.0, all server transfer cooldowns have been reset.
You have the chance to buy server transfer passes, which are available until March 13. Once bought, these passes will be valid for only 24 hours.
Transfer operations must wait for 24 hours following the server maintenance on March 13, before another transfer can be initiated.
After the server upkeep on March 13, all transfer cool-down timers will be reset for the last time, causing transfer tickets to revert to their regular cost and subsequently trigger a standard 30-day wait period before another transfer can occur.
Abyss Chest Stacking Update
In the PvP battles that take place during the night on Saurodoma Island and Shadowed Crypt, there’s been a problem discovered where players can amass Abyss Chests in excess of the intended amounts.
To ensure a fair playing field through Talandre’s launch, the following changes have been made:
Players will be limited to a max quantity of 65 Abyss Chests.
Any chests exceeding this limit will be removed with this update.
For each removed chest, players will receive 1x Tier 1 Token as compensation.
Tier 1 Tokens are used in crafting Tier 1 gear or Trait Unlockstones.
The remaining up-to-65 chests will have an expiration date of Mar 13.
It’s unfortunate that some of you might find this information less than favorable. We apologize for any inconvenience or disappointment this may bring. The truth is, the chests weren’t meant to be stockpiled in such large amounts. We feel it’s essential to take this step to preserve balance and fairness among all players in the future.
Items
Increased the Dimensional Contract Token Selection Box timers from 1 day to 3 days.
Unified Active and Passive Skill Growth Books into a single growth book type.
As a devoted enthusiast, I’m thrilled to share that my favorite item, Marind, is now streamlined! Previously, there were two types — Processed Marind and Regular Marind. But in an effort to declutter my inventory, they have been combined into one unified type. This simplification makes it easier for me to manage my collection and enjoy the Marind even more!
The change made is that Dew Training has now been transformed into Weapon Mastery Seals within the revamp of Weapon Specialization.
General
The Storage inventory may now be upgraded to hold 500 item slots.
As an avid player, I’ve just made an adjustment to ensure my character doesn’t abruptly stop mid-action when performing a stationary skill while on the move. This should add a more fluid and immersive gaming experience for everyone!
Adjusted an option for controlling Morph’s functionality, allowing it to switch between a mode that toggles on and off, and one where it maintains its state while motion is sustained (known as «held» interaction). In toggle mode, the Morphs will persist even when movement stops.
Guild Bases now have training dummies inside.
Dynamic Events: Events below level 45 no longer have Dominion versions on the schedule.
Dynamic Events: Removed power scaling.
The process of Japanese language adaptation for the game has undergone refinements, emphasizing primarily on enhancing combat skill explanations.
Dungeons and Instances
Torture Chamber of Screams: Kaligras now only spawns 3 ghosts for the entire fight.
In the Haunted Chamber of Shrieks, we’ve made some adjustments to make it more user-friendly:
1. We’ve eliminated the Warden transformation sequence, so now every player can interact with the wall symbols freely.
2. As for the Scream Collection Devices section, we’ve ensured that these devices are no longer vulnerable to being destroyed by zombies.This way, everyone can enjoy the chamber without worrying about the complexities or potential destruction of certain elements.
Gate of Infinity: Increased the rewards granted by Gate of Infinity challenges.
To enhance the gameplay experience during the launch of Talandre, we’ve boosted the frequency at which main story and Abyss dungeon creatures appear. This is intended to accommodate the anticipated rise in player activity.
UI
Enhanced the user interface editor by incorporating a feature that allows adjusting the scale or size of specific UI components, including the minimap.
In simpler terms, we’ve decreased the initial amount of chats you see in your window interface. We’ve also provided a ‘New Tab’ button within the chat interface itself, allowing players to create and personalize extra chat sections as needed.
Added command auto-complete suggestions when entering /commands into the chat window.
In the Guild setting, clicking on specific regions of the Member List no longer brings up the ‘Leave Guild’ context menu option.
Guild: Added a history tab that keeps track of guild actions and activity.
Instead of clicking separately for each donation count, you can now donate your maximum remaining amount to a specific category with just one click.
Revised the hue of the Guild Skill’s status text to make it easier to identify which guild skill is currently activated.
Guild: Moved permissions for various guild actions beneath a single Manage settings menu.
In the Distribution area, you’ll see Lithograph Book icons for items that can be added to your Lithograph Book.
Added a shortcut keybind to open the Party Management window.
Enhanced Ring Menu functionality has been implemented for swift navigation to emotes, transformations, and social features. Personalize your Ring Menu using the newly introduced Ring Menu settings within the primary menu interface.
Check out the official website for more on the game.
Смотрите также
- Kingdom Come: Deliverance 2: украсть меч Каттенберга Братства для Ars Dimicatoria Side Quest
- Как получить воровскую одежду в Kingdom Come Deliverance 2
- Лучший арбалетный билд в Kingdom Come Deliverance 2
- Где найти или купить мяту в Kingdom Come: Deliverance 2
- Руководство и советы по событиям FC Mobile 25 Hero Chronicles
- Раскройте секреты Ававеда: выполните все основные и побочные задания!
- Kingdom Come: Deliverance 2 — Руководство по турниру в Куттенберге
- Лучшее оружие в первом сезоне Call of Duty Mobile (2025 г.) — лучший мета-выбор для вас
- «Сталкер 2»: откройте секрет открытия туннеля под потайной дверью озера на Янтаре! (С видеогидом)
- Как сделать горизонтальный срез в Kingdom Come: Deliverance 2
2025-03-06 14:12